Jobie

Svar på frågor
 
Vad heter du i andranamn? 

Lovisa är mitt andranamn.


Bästavän? 

Hm svårt att säga, har många bra vänner men svaret blir nog Lovisa där med :)

Ska det bli kul att bo i Australien? 

Ohja! Ska bli superskönt att få bo i värmen, det är bara vår nu men det är redan 20°C ute. Man kan klä sig så himla snyggt och dumma jag har glömt att fota outfitbilder!

 

Favoritfärg? 

Svår fråga, jag gillar alla färger, men kanske turkos, rosa & lila lite mer än de andra färgerna.

 

Favoritmat? 

Tacos!! Kycklingsallad är också en favorit och toast och kött med potatisgratäng, sås och grönsaker,. Lövbiff med ädelost är också mumma! 

 

Favoritgodis?

Lätt, Center! 

 

Förebild? 

Miley Cyrus och Katy Perry

 

Vill du ha barn i framtiden?

Någon gång kanske, absolut inte nu. Det räcker med att passa min systers barn. Men om ca 10 år så kanske jag vill det.

 

Vilka typsnitt använder du?

Klicka HÄR 

 

Har du färgat håret nån gång? Isåfall vilka färger har du haft?

Ja många gånger! Har haft blont, brunt, rött, svart  och Svart med rött och orange i luggen.