Jobie

Valpfeber & Junkyard

#1 - Nellie

Sv: haha, jo dom funkar rätt så bra :)

#2 - Rafaela,POOXX

SV: Haha, om du ser våra miner i videon kan du ta det som ett nej! :D

#3 - Emma ^^

Oh, jag tar ingen creds för den.. inte jag som tatt bilden, hittade den på weheartit.

#4 - Emma ^^

Oh, jag tar ingen creds för den.. inte jag som tatt bilden, hittade den på weheartit.

#5 - melina

sv: ja :)

underbara bilder!

#6 - VICKISO.COM

Sv: det vet jag inte än, får reda på det om ca ett heelt år, suck. HEHE :)

#7 - Olivia

Det är väl Keela (Michaela) & Caty på bilden? :)

#8 - Agnes

- ja absolut :D



fina bilder!

#9 - Stina

Sv: Hihi tack! ;)

#10 - wannipha

jätte fin blogg<3

#11 - Anonym

Vill du köpa något ur min bloppis? www.emmasbloppis.blogg.se

#12 - moufieeh ♥

fina bilder! :)



sv; okej, tack så mycket! :) tror det blir mint, har så mycket annat rosa ;)

allt bra annars?

kram

#13 - Olivia

sv: jag har tydligen inte sett hennes videoblogg när du är med, jag brukar kolla på videobloggarna men då måste jag ha missat den! :)