Jobie

Sommartävling!
#1 - Malin

Jag är gärna med i den här tävlingen! Mitt bidrag:
http://redgisella.blogg.se/2012/june/tavlar-hos-jobie.html
Nu får jag väll hålla tummarna dårå!
Kram på dig :)

#2 - Majken

Är med! :-) Här är mitt bidrag:

http://megamajken.devote.se/blogs/20660160/aer-med-i-en-taevling-till--.htm#WriteComment

#3 - Wilma

Hej! Jag vet att du redan har förlängt tävlingen... Men jag såg inte att du hade än tävling förren nu... Är det möjligt att komma med ett bidrag nu?:)

Svar: Har verkligen haft supermycket att göra eftersom jag har ett sommarjobb nu så har inte hunnit kolla igenom alla bidrag! Och eftersom jag inte valt en vinnare än så får du självklart vara med!!Hoppas på att hinna gå igenom alla i helgen när jag är ledig så kan säga att sista dag att tävla är på fredag, lycka till! :)
Jobie

#4 - Wilma

Tack så mycket!:) Jag ska fixa en bild idag, så återkommer jag;D Tack igen:)

#5 - Wilma

Hejsvej, jag igen:) Vill tävla med den sjätte bilden i inlägget:)Jag får sommarkänsla, när en tjej sitter på en brygga, med fötterna hängandes ner mot vattnet med avtagna skor, och tittar mot solnedgången:)